Daar gaat het niet om. Maar dat snap jj toch niet. Lekker puh! [img]wink.gif[/img]
Printable View
Daar gaat het niet om. Maar dat snap jj toch niet. Lekker puh! [img]wink.gif[/img]
Ok ik kom ook, moet het alleen nog even met mijn vriendin regelen want die zou bij mij zijn dat weekend. Dus mischien dat ik niet de hele dag blijf.
Maar zet mij maar gewoon op de lijst...
Ik zal er zijn.
Na vijven.
Lijstje bijgewerkt. We krijgen alsnog een aardig rijtje met namen (waaronder zowaar enkele rookies), dus MaG5 gaat sowieso door!
denk niet dat ik et gaat halen.. heb nu nog precies 25,84 pleuro... ik moet echt minder geld uit gaan geven :S
Je hoeft ook niet per s? geld uit te geven op een MaG! Je kunt ook de stripwinkels betreden, rondkijken en als echte Hollander niets kopen.
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Je hoeft ook niet per s? geld uit te geven op een MaG! Je kunt ook de stripwinkels betreden, rondkijken en als echte Hollander niets kopen.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
... en naar Utrecht liften [img]wink.gif[/img]
Pee
Oke, de lijst wordt inderdaad redelijk groot nu, dus we moeten nu beslissen waar we gaan eten, dan kan ik daar reserveren.
Lastige kwestie!
Florin: hebben we wel gezien (twee maal MaG).
Bacchant: hebben we wel gezien (twee maal MaG).
Mr. Jack's: behandelt de klanten als tuig en stuit op verzet van een aantal leden op het board.
Connaisseur: serveert magnetronmaaltijden en stuit dus op verzet van een aantal leden op het board.
Wie heeft meer ervaring met uit eten in Utrecht (lekker en goedkoop) en kan een suggestie doen?
eeehhhhh, Burger King op CS? [img]wink.gif[/img]